im a kampung boy

Friday, April 1, 2011

blogging to unblock

Assalamualaikum Wbt. selamat hari hari semua. jadi hari ini aku memang betul betul takda isu.lagipun, sure aku busy sikit hari ini, sebab aku baru beli buku (: i LOVEEEEEE reading. so i bought myself a book by a very famous writer/figure. Tun Dr Mahathir Mohd or well known with the nickname of chedet. his writing was very awesome. his mind was brilliant. he was the father of thinking skills. i adore him. 


jadi, lepas baca sampai bahagian OIL isu beliau, aku dapat lah rangkumkan sikit yang beliau sememangnya pemimpin yang memikirkan tentang rakyatnya. sekarang ni aku takleh nak bagi apa2 rumusan tentang buku ni lagi. nanti kalau aku dah habis baca, aku buatlah ye (: so, nite nite buddies (:



esok mungkin *moov* akan muncul dengan sari berita utama buku niii.ohoiiiiiii. so, that all, MY POINT OF VIEW

No comments:

Post a Comment