im a kampung boy

Friday, April 8, 2011

orang buat entri perempuan, aku buat entri sopannn.

Assalamualaikum Wbt. selamat hari hari readers ! hari ni aku terpanggil untuk buat entri review. and macam biasa, aku suka maen gameee! yeaaah ! jadi, hari ni, aku nak review satu game hantuu di internet, bagi aku game ni memang superb. seronokkkkk ! seram pon seram, canggihpon canggih. memang bestt game niii. (: game ni diberi nama, hotel626. kenapa hotel 626? kerana game ini hanya boleh diakses jam 6malam hingga 6pagi sahaja. kan thrilll?


kalau masuk2 je nampak camnilah
haaa, jgn segan silu nak masukkan email, nama samaran, password, dan yang paling penting, umorrrr. okay, sedikit tips *moov* nak bagi, game ni hanya benarkan 21 tahun ke atas je view. jadi, tipulah tarikh lahir korang. 1990 is the lowest kalau korang nak maen and terpakse tipuu. (: die tak check ic pon, jgn risauuuuu.

next, ini adalah bahagian kalau korang ada webcam, kalau ade webcam, kindly tick this things, ur game will be far more interesting with this application sebenarnye, and, yang paling penting, laptop korang, or pc korang mesti leh detect suare korang, lau tak, susah sikit, sebab nanti ade part yang memerlukan suara koranggg.macam yang kat sebelah nii. ikot je semua instruction dia, nanti korang faham lah game nii.

next, the game was a fun game, kerana, die bukan cam game2 biasa where it was all cartoon. no! not this game, this game is all human ! yeahhh! realistic, materialistic, sarcastic all the tic2 lahhh.tgk macam sebelah ni, maaflah gambar tak cantik sangat kerana aku pakai printscreen masa game tgh berjalan, jadi, macam tak berapa smooth lahhkan?



ni welcoming page diaa.

sing me a lullaby katanya.

budak ni lah yang ngade2 korang kene tidokan tuu


haaa, macam yang aku kata tadi, hang suma kena nyanyi tok tidoqkan hantuuu tuuu, perghhh, selagi tak sedap and kene nyanyian korang, selagi tuuulah hantuu tu akan terus menghantuiii korangg! heishhh! ghimas lah cekkkk.bukan sebab apa, suara aku tak sedap, jadi, beratus2 kali mencuba, baru lah berjayaaaaaa. HAHAHAHA.

hahahhaa, jadi itulaaah, aku mlaas nak tulis dan tulis panjang lagiii sebab, nanti tak thrill lah korang nak maen kalau sume aku dah ceritakannnn? aku just nak cakap, game ni full of suspennn. seriusss shiattt, aku hampir chitbrix terperanjat terperanjat. maaf, kalau gambar nii menghantui malam korang ke camne, its just a game, basuh kaki sebelum tido y'all! jangan lupa tuuuu. ye ye. 

jadi dari tadi aku membebel, aku tak bagi link pon kat korangg kan? HAHAHA, siapa yang malas, leh terus click  SINI , dan nanti teruslah korang sampai di webpahe game ini. goodluck ! dan kepada yang rasa dirinya rajin, dan macam nak tahu full link dia, ini merupakan full link dia. hotel626.com/hotel.html jadi, selamat berjayaaa! (:


thats all from MY POINT OF VIEW.




p.s// sila klik pada gambar tuk besarkan gmbarr.

2 comments:

  1. lappy aku dari dulu ada masalah setting. frust xdapat main.

    ReplyDelete
  2. try je maen dulu, kadang2 leh jeee. tak de speaker, mic and webby pon kadang2 leh maen.

    ReplyDelete