im a kampung boy

Saturday, April 2, 2011

ringan ringan je, bukan nya bahayapon

Assalamualaikum Wbt. to all my readers, thankiu thankiu for the comments and response. HAHA, belagak je. padahal baru 2,3 komen. tak kesah lah. nak jugak cakap terima kasih. jadi, hari ni entri kita ringan ringan je. walaupun sepatutnya Sabtu adalah hari rest aku, tapi aku busan. jadi mari buat entri extra! HAHA. yeah, dua tiga hari ni aku asyik buat entri berat je kan? penatttttt dah aku buat entri berat. jadi, mungkin aku dah bleh buat entri ringan yang leh wat reader aku ketawa suka suki. HAHAHA. lagi sekali aku perasan. macamlah ada org nak baca blog guaaaaa.


kau orang suka pisangggg? okay, mari aku buat kauorang bertambah suka ngn pisangg. sumpahhh ini sangatt comelll brader and sisterr. (:



jadii, motif aku adalah, sila cakap terima kasih macam budak ni bila dapat barang orang bagi, THANKIEEEEE. weee (: dan kalau mahu sesuatu, sila usaha keras, jangan mudah give up !

laporan asal, BlogSerius

No comments:

Post a Comment