im a kampung boy

Tuesday, April 5, 2011

i cannot brainnnn disss!

Assalamualaikum wbt. hello semua reader2 gua yang gua sayangi. hahaha, hari ni aku buat dua post lagi sebab aku ternampak banyak blog yang menarik perhatian akuuu. demmm, dan buat aku seram juga. entahlah. aku ni rasa terpanggil tuk post benda ni gak. korang pernah dengar tak pasal simbol2 misteri? aku pun tak tahu, and rasa taknak percaya, sebab setengah dari gambar2 ni nampak cam edited, tapi, aku rasa, ada yang nampak real.


korang pernah tgk X FILES? ET? pernah? haaa, ade org kata simbol2 ni sebagai amaran awal alien nak menakhluk bumi? demmm, tibe2 aku ase blog aku macam blog oorg bodod. sebab aku tak caye pon bende2 ni. tapi, its cool bile tgk2 balik. 

klcc
kat klcc pon ade?

haaa, ade setengah orang berpendapat pulak ini semacam infection. macam infection kat mata, bile kite asek tgk nanti, kita ternampak di mana2. akupun tak sure lah. yang penting, bukan semua gambar ni boleh dipercayai. ada yang macam edited je, macam yang niii. kau rasa tak macam org edit?

hurm. aku rasa seram doe tgk gambar ni. banyak blog2 lain yang dah melaporkan tentang fenomena ini, dan aku rasa maybe benda ni bukan benda maen2. aku rasa ini seriusssssss.



klcc
pelik tak kalau korang beli ikan kerisi ada simbol nie?

lambang misteri

aku dapat rasa lepas ni mesti macam banyak lagi yang akan direpot, haisshhh, pelik.
ni video, pasal benda ni lagi. okay, tlg bgth aku sedang disenggama mindakan ke ape?? ughhh!








jadi banyak blog yang melapurkan ni. nak baca lebih lanjut? tekan je blog2 diorg ni.
  1. beautifulnara.1
  2. beautifulnara.2
  3. darkbatman
  4. lambangmisteri
  5. terbangtinggitinggi
jadi, selesaiii dah aku wat link2 ni sume. haissss. tulahh, akupun nak cakap r ni, tulah melayu kenkadang, cepat sangat percaya benda2 ni.. demmmm -.-" aku cakap kat diri aku gakk, sebab aku pun macam spooky chill chill je, baca blog2 dorg niiii. dah macam betul2 lak ade alien nak datang invade bumi tulah abg2, jangan banyak sangat tgk katon alien kan dah merepek2. tsk tsk. so, inilah MY POINT OF VIEW

No comments:

Post a Comment