im a kampung boy

Sunday, April 10, 2011

selalu cuci skrin laptop, elok untuk mata.

Assalamualaikum wbt, hello readers, hari ni hari Ahad, and tadi aku tgk MELODI. haha, motip?? aku sebenarnya, takdelah suke tengok MELODI ni, kadang2, GOSSIP artees meleisss ni, lebih kurang je macam POLITIK kite, ridiculous. HAHA, takpelah, yang penting tadi, aku terus cuci screen TV LED aku sebab aku nampak pengacara baru MELODI tuu. aku baru tahu, heart aku mengacara plak sekarang. heishh. luckily dengan Zizan, kalau tak mungkin die akan tenggelam. sebab aku tak pernah lah denga die nak mengacara.


aku suka tgk dia ni, cantekkkkk. bukan cantek yang WOW tu, tapi, die macam meleiss beauty yang oriiiii. eh, cantiklah bagi aku. aku suka tgk die.


jadi, bile cam malay, ayuu je kan?

macam ZIANA ZAIN pon ade gak dari jauhh

(: senyum cam sayang guaa, GIGIIIII

okayy, aku paling suka gambar niiii.
jaws off ! HAHA.

haha, mesti korrang cam pelik kenapa ngan *moov* ni? takpernah doe wat entri cam gnie. hahaha aku sebenarnya sedang dalam mood bermain. tak mahu serius sangatt. penat. aku suke Dira Abu Zahar ni, sebab die berbakat, dan dia cantek versi melayu. takde maksud tersembunyi lain ye kawan2 (: heee. so, itulah, ni bukan MY POINT OF VIEW. ^^

2 comments: