im a kampung boy

Thursday, March 31, 2011

perlumbaan menekan butang

Assalamualaikum Wbt. jadi, hello bloggers. today, im pissed with RAGEEEEE. okay. mari bom bom bom dan bom. jangan tanya aku kenapa. sebab aku sendiri nak bagitahu. semua ini kerana servis provider telco di Malaysia ni. haihhhh. tangan dan jari aku kebas kerana terpaksa berlumba dengan kepantasan satu panggilan masuk kemudian terputus. okay, siapa aku nak marah? kenapa telco kita ni macam ni.baiklah, orang memang lah boleh cakap kenapa nak marah sangat? demmmmm -.-" aku nak marah gak.


hesh, what if im on a very emergency situation??
okayy, lantaklah, bagi aku ini emergencylah jugakkk. tapi tak boleh pulak. heish, negara dah maju, tapi line telco macam harammmmm. lagi satu telco yang buat aku rimas. broadband dari telco2 ni. hello service provider, please make sure that its good before u sell it -.-"


hahhaahaha, aku rasa hari ni aku lari lari dari topik biasa aku, biarlah, aku marah ni. marah. nsfw betul ! 

2 comments:

  1. Salam...dulu, aku selalu ditegur kerana seolah-olah mengagungkan produk luar negara. Sekarang, orang yg menegur aku tu pula selalu mengutuk produk dlm negara...puncanya, kualiti.

    Bagaimanalah ingin menggalakkan org kita membeli produk sendiri kalau kualitinya selalu menjadi persoalan?

    ReplyDelete
  2. wslm. itulah, akupun rasa benda yang sama. bukan nya untuk benda benda biasa, tapi untuk benda2 important macam emergency, akupun tak tahu acam manelah diorg nak tingkat lagi, mungkin bile kite dah boikoi kot.

    ReplyDelete