im a kampung boy

Friday, April 15, 2011

pissed off with broadband.

Assalmualaikum Wbt. hello semua pembaca aku.jadi esok adalah pilihanraya negeri SARAWAK. diharap semua parti2 berkempen dengan jayanya, dan mari doakan yang terbaik buat SARAWAK. aku harap mereka boleh buat keputusan yang WISEEE. hari ni takde niat aku nak bercerita politik. aku just seronok dengar pasal SARAWAK yang jauh tu. ye JAUH. okaylah, aku senanye nak cerita psal distance hari ni. heish. kenapa aku cam lari je malam ni. lantaklah blog aku. aku nak cerita tentang LONG DISTANCE RELATIONSHIP. 


hesh, tak senanglah, siapa cakap senang? meh aku bagi buah tangan sebelah. maksud aku tapak tangan -.-"


okaylah, baik apepon orientation korang, aku berani bet ramai yang bercinta jauh ni. memang lah ade je yang bercinta dekat, yang dah sah tu, yang partner setakat duk belakang rumah, sama sekolah, sama universiti. ehh, tutuplah tab ni, korang tak faham nanti. HAHAHA. aku sebenarnya rindu kekasih aku yang jauh nun tu. jauh ke? eh, taklah jauh sangat, leh lah tgk dalam peta, hari hari dengar dalam berita, takdelah jauh sangat. setakat kalau nak pergi kene tido dalam burung selama 8jam kurang. takdehallah. 


sebenarnya aku nak bagi pro and cons kat korang ni. nak baca taknak baca sukati koranglah. ada banyak je baiknye LONG DISTANCE RELATIONSHIP ni. tak lupe plak yang buruknya jadi,


mari mula dengan buruk,

  • rindu sangat sampai macam leh lah termenung sorang2.
  • kalau jenis iman tak kuat tu, dah leh lah pasang yang lain
  • teruk kalau memang jenis tak nampak muka tak dengar suara berhari hari
  • kalau jauh yang memang out station sangat tuu, memang bil seronok menari nari.
  • mengamuk melampau2 kalau broadband korang atau line korang merangkak rangkak.
  • banyak curiga.
  • banyak cemburu
  • banyak emosi
  • tahan segala rasa


seterusnya. baik,

  • bercinta jauh kurang maksiat. 
  • rindu selalu doe, tak jemu
  • kalau sekali sekala dapat jumpe, pergh heaven doe.
  • .......
  • .......
  • .......
  • .......
  • .......
  • .......
  • .......
  • .......
okay, sebenarnya takdelah banyak naa yang baikkk.aku tipu je. alahaiiii, aku rindu sebenarnya nak bermanja manja, nak bercinta cinta. eh la haiiii. kenapa blog aku jadi camni ni. lantak lah. tapi ada benda yang paling penting dalam long distance ni. percaya, sabar, jujur, KUAT, tolonglah KUAT. hahaha, tak kuat gugur jackkkkk. dah, aku nak pergi beratkan broadband aku. takde MY POINT OF VIEW hari ni.

1 comment: