im a kampung boy

Thursday, April 21, 2011

kereta bergerak,jari semakin laju

Assalamualaikum wbt. Kepada semua readers aku yang rajin membaca blog aku, selamat! Terima kasih datang lagi. Hari ini aku buat entri didalam kereta menggunakan telefon tangan aku yang tak seberapa ini. Kenapa? Sbb semenjak dua menjak ni,aku jarang ada masa bila dirumah.dan bila ada masa,hilang semua idea. Jadi sekarang aku bolehlah bercerita dengan mudah.


Jadi,hari ni aku sebenarnya nak bercakap tentang sesuatu yang aku baca di seeder bbc news. Kalian tahu ape e2 bbc news? Bbc news adalah antara sumber berita yang besar,yang boleh dipercayai didunia ni. Sebaris lah dngn Reuters, CNN, and Bernama lah kot. Jadi,apa yang *moov* baca? Articlenye berbunyi begini.


ANTI-GAY CAMP ILLEGAL- DATO' SHAHRIZAT JALIL.


Do any of you guys know about this damn anti-gay camp? Okay,let me tell you,if im not mistaken, theres either a school or an organisation who held this damn bloody camp for gays and boys with feminity act.the head organisor of this camp were noted saying that this is our way of preventing gays and drags from getting more worst. He said that the boys were picked based on their femminity and they were just going to listen to some islamic talk.it was supposed to make the boys realise that it was a wr0ng thing that they were doing.


In the other hand, The minister of Woman and Family affairs, Dato Shahrizat Jalil strictly c0ndemmed this camp by saying that this camp is ridiculous and the organizer didnt get any approve from the ministry to actually conduct the camp. She added, that the camp will give the participant a vesy bad impact.as they will have a very low self esteem,and will also leads to a homophobic community.


Aku sgt sokong apa yang dato shahrizat cakapkan.merepeklah! Korang buat orang2 ni rasa terpinggir dan kotor dengan diri sendiri. Ni entah esok lusa adalah tu berita gay bunuh diri ke apa.kan ke dah buat situati0n lg teruk.tak faham aku. Nak didik bukan dengan cara macam ni.tambah pulak cara dorg pick their-so-called gay ni salah.ade ke kata lelaki tu lembut je kasi basuh.ffuuuu! Eh,ramai je lelaki lembut kat malaysia ni straight! Ini rajin,tp salah k0nsep ag.orang malaysia memang macam ni kan? Kerja kita condemn,tp,tak fikir knp.lagi satu,malaysia ni dahlah memang banyak freak2 homophobic yang melampau. Jadi,takperlu lah kot nk tambah lagi orang2 macam ni. Memang gay ni semua salah.aku tahu dan mengaku itu. Tp, jangan terus k0ndem dan marah mereka ini.kesian doe.


Aku tak boleh nak cakap banyak pasal hal ni.nanti cakap aku ni menegakkan benang yang basah pulak.tapi,kau orang teng0klah sendiri, dato shahrizat yang berakal,blaja tggi tupun cakap bnda yang sama.its ridicul0us. Hesh.entah. Tak habis2 diorang ni buat bnda bukan2.dulu video senggama anwar.ini anti gay camp pulak.shiattt. Sudahlah.kau orang fikir sndri. Maaf entri pendek,kerana dari telefon bimbit.itulah sikit dari MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment