im a kampung boy

Monday, July 4, 2011

sepak bola korupsi?

Assalamualaikum Wbt. hello semua readers gua. sehad kah kalian? biasalah entri ptg isnin, memang tak panjang sangat. setelah siap masak jadah, aku buat review entri kemenangan contest aku that day, dan ni haaa, aku nk buat entri pasal semalam. apehal semalam??

okay sape tahu semalam ade bola? Malaysia vs Taiwan second match kelayakan awal piala dunia?? okay okay, aku minat bola. dan semalam aku kuar. balik balik je terus duduk laki bini tgk live streaming, erk, maksud aku, terus duduk kami berdua tgk live streaming. demm. aku tak dapart tgk sangat dan tadi akutgk ulangan.okay dah tahuu! pengadil dari Vietnam macam ba-ha-bi. demm. 3penalti apekah?????????????????!!!! tak pernah aku tgk orang maen bola penalti sampai 29 kali camtuuu. teruk tol! Chelsea vs MU vs Arsenal pon tak mungkin boleh dapat banyak camtuuu penalti. tapi itulah orang teraniaya selalu dapat lebihnye. satu penalti keeper dapat save, dan kite menang by away goal, dimana semasa away kite ade dua goal, berbanding mereka 1 je. orang teraniaya selalu dapat lebih gakkk. bile tgk balik, bile kite ade chance untuk dapat penalti jadaharamsegalalancau, die tak bagi pon kie penaltiii. maghah ni maghah! dah, bawah ni ade video goal goal semalam. enjoiceeeee the game of korupsiiii!!! *fuuuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment