im a kampung boy

Tuesday, July 5, 2011

susukkah?? buluh perindu manakahhh??

Assalamualaikum Wbt. harap maaf kepada semua blogger blogger kekar dan tegar, mahupun pembaca pembaca disebalik semak yang hanya gemar memerhati yang semalaman tak dapat view blog hambo. blog under construction by sang kekasih. harap maklum, aku ni tak reti gune photoshop segala jadah, bab coding coding reti le gua, jap g nak buat header baru menangis sensorang. HAHAHA. credit to Cik Izz yang telah menyunting gambar header di atas dan background McGyver di belakang.

okay, sementara membuat post ini, aku sedang ditemani goosebumps. kenapa? sebab aku rasa kat sebelah sebelah aku ni ade orang pakai susuk  sebab aku tengah dengar lagu lagu Dato' Siti Nurhaliza semasa di Royal Albert Hall, di London. London ye kenkawan bukan Londang, Masjid Tanah, Melaka ye. okaylah, tak dapat diselindungkan lagi, entri hari ini adalah tentang Dato CT. aku bukanlah kipas susah mati beliau yang macam sanggup mengumpul semua tentang beliau jadaharam tuu semua. tidak, tapi aku hargai bakat yang beliau ada. Beliau seorang Artis Malaysia yang telah berjaya membawa nama negarakita kesatu tahap yang sangat tinggi. sangat tinggi ye kawan kawan. tapi aku tak faham,kenapa perlu ada haters?? demmm, aku benci haters!! bukannya haters CT je, haters semua artispon. 

baiklah, mari aku cerita sikit apa yang aku takpuas hati sangat. kalau korang pergi youtube, search apa apa video beliau yang beliau nyanyi lagu Inggeris? dan, sila lah baca komen komen dibawah tuu. baiklah, aku akui, bahasa inggeris beliau ni, tidaklah sehebat mana. slang dia tak sedap jadahsemua itu. tapi, demmmm! dont make that as an isu. tahu kah kalian? orang barat sendiri pon pernah kata, yang dia adalah clone Celine Dion. again, I am not comparing CT and CD. masing masing ada awesome-ness sendiri. tapi kenapa kita as Malaysian tak tumpang bangga je dengan semua kejayaan beliau? kenapa perlu kritik sana sini? next, okay, aku paling benci orang nak tuduh dia susuk ke, minum air buluh betong ke jadah apa semua itu. pertamanya, kalau betulpon, biarlah hak dia! yang tanggung dosa nya dia nanti, tapi sepasti mana kalian yang itu semua benar????

seterusnya, perasankah kalian yang CT merupakan antara artis yang berimej bersih di Malaysia ini? seumur hidup akulah kah, since aku hidup,aku baru dengar 3 kali je gossip cinta dia, satu tu pasal die and zamani. satu ag Anuar Zain kot and, the latest ni, sampailah kawen. Dato K. ini lagi satuuu. kenapa ramai yang condemn beliau berkahwin, aku dengar ada yang cakap, dia kawen ngn Dato K sebab nak kikis duet lah, nak title datin lah. jadaharamlah! tahukah kalian, aset peribadi Siti Nurhaliza itu sendiri, lebih besar dari aset Dato K kalau tak silap aku. *kalau tak silaplah* dan, yang kedua, Siti Nurhaliza bergelar Dato' okay, stand by herself. bukan Datin yang menumpang title dato' k.

sudahlah tuu dengan marah aku, ngee, papepon bagi aku, jangan judge orang. just support them for who they are, if u like them. if u dont, dont judge! just shut the hell up. that person never forced you to buy their product!

 

sajo nak potik kato kato salah sorang dalam video ni haa.

Siti Nurhaliza is absolutely a diva minus the attitude. 
demmmm! itu ayat yang sangat bermakna, dan aku sebagai orang Malaysia berbangga kenal dan membesar dengan lagu lagu beliau. forget the haters Siti Nurhaliza, just do what you do best! thats all from MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment