im a kampung boy

Monday, July 4, 2011

iniiiiiiiiiiiii. EPIC.

Assalamualaikum Wbt. hello reader reader gua. apekah entri malam malam ni?? sebenarnya aku kene pakse buat entri ni tgh rajin lepas tgk video kat youtube tadi. ini semua kerana sang kekasih yang bagi gua tgk video video orang kahwin. demmmm. aku ni baru 20 tahun, die dah bagi aku tgk video arang nak kahwin kahwin. wake up call ke camne?? suh aku kahwin ke ape ni?? tak macam kami berdua garu garu kepala nak ingatkan balik video yang DIAAAA yang dah pernah tgkkan?? macam aku pon ingatlah yang mana satu video tuu. ehh, mende aku merepek ni. kesimpulannya, dah lama dulu sang kekasih tgk video tuu, jadi mari cari di semua wall kawan kawan muka buku beliau. nasib cubaan ketiga je, dah jumpe kan? kalau takk??? tsk tsk.

done with intro, so, lets talk about this video im sharing. its about this couple who have their wedding planned like old days wedding ceremony. okay, this is very nice. damn bloody epic. 

mane ade aku cam ternganga tgk budak budak ni pakai tengkolok segalakan. sang kekasih ni tak habis cakap comel comel. die nak pakai tengkolok kot masa kahwin sok. HAHAHA. so guys, just enjoiceeee this good video im sharing. nice day!! goodnight from MY POINT OF VIEW.


2 comments:

  1. OMG , hebat seh dia punya wedding . skrg neh semua orang nak wedding ala - ala western , dia bt ala - ala Sultan Melaka , amekau , tnganga wa tgok . HAHA

    ReplyDelete