im a kampung boy

Wednesday, July 13, 2011

ini winnnn!! *non-serious entry*

Assalamualaikum Wbt. selamat hari Rabu kepada semua bloggers. ouh actually aku agak pelik beberapa hari ni, aku BlogWalking dan terperasan ada sesuatu tentang WORDLESS WEDNESDAY. okay, blogger blogger tegar semua, boleh tolong bagitahu aku takitu adalah apa?? adakah pada hari Rabu tak boleh menaip blog?? kena post gambar atau video sahaja?? okay, matilah aku! modal aku adalah penulisan,maka kalau takleh menaip memang takde apelah kat blog aku hari rabu q; hahahha!


ps: aku betul betul nak tahu ape itu WW??


OUH, by the way, if you guys noticed, my blog is full of crap talking about politics this past few days. demmm! aku rasa macam dah tua sangat. padahal, baru masuk alam dua angka. dan aku rasa bulu rambut aku dah banyak gugur memikirkan tentang ini + plak dengan radiation,okay, esok aku botak. HAHAHA. ignore me. so, aku kesian dengan diri sendiri readers aku sebab ditekan dalam suasana ketat dua tiga hari ini. jadi mari aku bagi korang hiburang sikit.


okay, before giving you guys some entertainment, i would like to ask you guys, do you drive? even once in your life? okay, driving is very enjoyable! i love driving! it makes me relax *minus the traffic jammed* driving is the only time that i don't have to use my brain lots. but, do you guys know? that driving could be pain in the ass for some slowpoke? the girls who dunno how to park their cars faster, or even for the slow driver. okay, please respect these person! i hate it when you keep honking when others a slower than you. stop it.


jadi, berapa ramai antara korang pernah nak parking, tapi tengah adjust adjust, ade kereta lain selamba abah dia je cilok parking korang tuuu. okay, sila tengok video di bawah. aku rasa korang boleh buat ni. even kalau kete korang tak sehebat kete die.


*clapclap*


bloody WINNNN lah siutttT! aku speechless sambil tepuk tepuk tangan masa tengok video ni! hahaha. jadi kesimpulannye, jangan buat tahi dengan orang lain.buat tahi dibalas tahilah! hahaha. ni je dari MY POINT OF VIEW today!

No comments:

Post a Comment