im a kampung boy

Thursday, July 28, 2011

kesebelasan utama harimau didikan Dato K



Assalamualaikum Wbt. apakhabar rakyat jelata? diharap sehat sejahtera hendaknya, selepas beberapa hari aku tidak keudara aku rasa sudah tiba masanya untuk aku menyemakkan mata korang dengan post post aku (: jadi hari ini aku nak cakap tentang kejadian yang bakal berlaku beberapa jam dari sekarang. apa yang *MOOV* repekkan niii?

SELAMAT HARI BOLA!!



okay, kejap lagi bermulalah perlawanan epic Malaysia vs Singapore yang dijangka bermula 2045hours waktu tempatan. kat rumah, link streaming live bola dah ada, dah siap segala jajan dan air sedap yang akan membantu aku merancakkan semangat permainan hari ini. selain ituuu, ni khas buat mereka yang ada di rumah mahupun dah sampai stadium, silalah hafal dan dengar bagi semangat terbakar sikittt. *sambil sarung jersey biru Malaysia*






Latest tracks by Sound Of UM07




jadi amacam semangat tak? baiklah, seperti yang aku janjikan, aku nak bagitahu kesebelasan pemain utama malam ini. ini adalah percaturan Dato K The Second kite. sumber aku perolehi dari twitter Malaysia FC.


MALAYSIA XI



  • Khairul Fahmi Che Mat
  • Mahali Jasuli
  • Aidil Zafuan 
  • Fadhil Shas
  • S. Kunalan 
  • Amar Rohidan
  • Ismail Faruqi
  • Badrul Bakhtiar
  • Amirul Hadi
  • Abdul Hadi Yahya
  • Safee Sali.




jadi itulah sedikit info buat mereka yang kaki bola! done with this news, aku harap semua berjalan lancar malam nii. kite kejar 2 goal lagi, sama kan, dan tambah sebanyak boleh! goodluck Malaysian Warrior! berita sukan oleh, MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment