im a kampung boy

Sunday, July 24, 2011

tips menguatkan otot bontot.

Assalamualaikum Wbt. selamat hari hari pembaca pembaca gua!! sakitperot-demambola-sakithati semalam belum reda lagi. kerana itulah aku terasa rajin nak post entri ni kat blog aku. hesh, maaflah, saja nak tunjukkan yang sebenarnye keeper Sharbini kita telah dibini bini kan player singapore. sebenarnya keeper dah boleh dah meringankan bontot untuk save 1st and 2nd goal lah kannnn? buatlah nampak macam ada effort sikit.

serious!! ini takde langsung lahhhh siutttt. nampak giler yang 1st and 2nd goal tuuu, keeper macam nampak Lisa Surihani yang tengah tendang bola sampai die macam, ---- tak tahu ape nak wat. bile dah masuk goal tuuu, tunjuk tunjuk plak kat player lain. apekahhh??? kalau keeper boleh save kan dua goal awal tuuu, satu semangat memang masih tinggi lah buat players Malaysia, ila dah masuk banyak goal, kat situ perang psikology dah tggi, pulak lagi tambah dengan sapiq rahim kene buang, patut keeper dah boleh hulurkan bontot ringankan beban dah. and kalau goal tuu dapat save, sure sure, Malaysia dah seri dah semalam.

tapi, ni bukanlah nak condemn Encik Sharbini kiteeee, tidak tidak, tapi saje tunjuk ape yang aku nampak kat dalam video kat bawah ni, cube korang tgkkk, dan korang judge sendiri. korang rasa camne?? bergerakkah keeper Mas?? takpe takpe, yang penting semangat Malaysia. keeper tak penting *walaupun senanya aku nak sangat Khairul Fahmi Che Mat main next game*  welll, semuanya terpulang pada Daro K the second kite. HAHAHA. so itulah tuuu. apepon gua nak ucapkan selamat maju jaya buat players malaysia. credit encik youtube yang bagi video ni. dengan itu saya puspawatiramli,melaporkan dari stadium atas tilam untuk MY POINT OF VIEW.


No comments:

Post a Comment