im a kampung boy

Wednesday, July 20, 2011

membantu ringankan beban!

Assalamualaikum WBT. hello semua warga blogger. apa khabar semua? lama benar gua tak mengupdate blog secara serius ye kawan kawan. maaflah ye, sibuk benar aku dua tiga hari ini. ouh, saja nak bising bising, hari Isnin lepas birthday sang kekasih gua. SELAMAT HARI JADI SAYANG. eh, kau orang suka tengok berita? suka tak suka tak? hihi. aku suka! suka tgk berita kul8 malam tuu. atleast, macam macam yang aku dapat tahu. walaupun jauh dari tv Malaya, aku sampai rajin daftar kat tonton nak tgk berita semata mata. HAHAHA. *padehal haritu nak tgk gossip cikgu sekolah menengah aku* eh, asal lak cerita pasal berita lak ni? saje, sebab aku sedang mahu menyampaikan berita hebat mahapenting buat semua!!

baiklah kawan kawan! mega sale kembali lagi!! ehh maksud aku, penyebaran virus mega secara besar besar-an kembali lagi! hahaha, okay, aku pasti ramai blogger yang ada facebook bukan?? buat sape yang rajin online, dan rajin IM chatting Facebook tu, AMARAN!! ini sangat serius! ada virus baru yang sedang merayap rayap mencari mangsa! nama virus ini aku gelarkan virus HHAwaU. kenapa HHAwaU? okay, mari aku ceritakan serba sedikit modus operandi virus ini.


okay, pasti kalian akan rasa pelik kalau tibe tibe kawan facebook korag yang memang jarang gila tegur korang di Facebook secara tibe tibe hantar, Hi How Are yoU? nampak gambar disebelah? okay nampak tak ada orang hantar IM kat aku kata Hi How Are yoU? Haaa, ini lah modus operandi virus HHAwaU ni. virus ini dijangka akan memecah pasaran memori anda dengan menghilangkan semua memori memori percintaan, pembelajaran dan semua memori lah yang wujud dalam sistem perkomputeran mahupon, sistem peng-laptop-an kalian. nampak tak kenapa HHAwaU? dua tiga hari ni aku ada dapat gak benda ni, naseb aku dah tahu awal. aku asek dengar je, kawan kawan aku mengadu kata memori lost sume. tuu yang aku cam tergerak nak buat entri ni.

masa aku pernah dapat dulu, aku ada printscreen, tapi entah mana aku letak ntah, tak jumpejumpe, jenuhlah aku cari, jadi saja untuk buat contoh dan gambar rujukan, aku mintak tolong dua rakyat jelata yang baik hati soh hantar je secara saja saja hi how are you tuu kat IM aku. terima kasihlah buat SHAHEERA MARIA, dan kawan sekolah menengah NANA ADNAN, yang sanggup melayan kerenah aku tadiii q:

selalunya kalau korang layan first hi how are you tu, "kawan" korang tuu akan terus hantar satu link entahmendeharamjadah ntah. bilekorang klik je,hancurlah segala sistem pemikiran laptop korang! serius pc korang akan sesuci pc baru lahir!! heeee. jadi, kalau sape ase memang adeniat nakformat lappy atau pc, taknak buang duit hantarkedai, bolehlah 'cerdikkan diri' tekan link link tuuu. dan kalau korang dah terkena plak virus ni, silalah jangan nak maki plak kawan yang hantar IM itu. dia sedang di HACK ye. dia tak tahu pun.  ini adalah pesanan khidmat masyarakat dari MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment