im a kampung boy

Friday, July 15, 2011

info buat reader.

Assalamualaikum Wbt. hello kekasih kekasih hati sekalian. harap maklum, hari ini tiada entri penting dari aku. cuma semalam mendapat beberapa pertanyaan dimana readers bertanya, where to find me at personal? baiklah, selain daripada chtbox dibelah kanan anda, kalian juga boleh like page *moov* di FACEBOOK. anda boleh like dikotak sebalah kanan ini, dan boleh mula bagi komen atau sebarang persoalan di wall facebook itu.

okay, seandainya, nak lagi private, dan nak update update tepat bila gua update blog, silalah follow twitter blog gua yang ada di petak oren disebalah kanan kalian *lagi* ini. kalau sesapa nak link terus, just klik thru this link ; TWITTER GUA

silalah follow kalau banyak nak tahu, atau nak tahu accurately bile gua publish blog. bydaway credit again to sang kekasih yang bagi gua idea buat twitter ini. sekian lah untuk entri bakalhujung minggu *jumaat* ini. (:

p/s ; sibuk sedikit.

No comments:

Post a Comment