im a kampung boy

Tuesday, June 14, 2011

senyum yang WINNNNNN.

Assalamualaikum wbt. hello kepada semua reader. nampaknya sudah 3minggu++ gua di perantauan. okay, aku rinduu gak Malaya. terutama sekali makanan. demmm. nak otak otak satuuuuuuuuu! okay. sudahlah tu pasal gua, gua sebenarnya ada post best hari ini. sesuatu yang boleh buat reader reader gua yang berbangsa Malaysia, gua ulang, bangsa Malaysia eh, takkiralah Cina, Melayu mahupun India, akan senyum penuh bangga, dan mungkin pada orang melayu tuuu, perut akan mula menyanyi keroncong lagu Dato' Siti Nurhaliza kerana lapaq. HAHAHA. aku takkan cakap banyak banyak senanye. aku just nak korang tgk 2 video ni. korang mesti akan faham apa maksud aku.

okay, untuk video pertama, korang boleh lah terus pergi ke minit 10.00 kerana pada minit ke sepuluh tuu barulah menarik sikit. kalau rajin, tgk jelah dari awal. ini memang winnnnnn. dan video yang kedua tuu sambungan. tgklah dari awal.. niceeeee.






so, what do you guys thing about this old man? damn, i respect our chef Wan very much. he is simply an awesome cook that symbolize Malaysia very well. although he have such a "mulut pedas" but he is simply astonishing. he can barely speaks and cool well. i am very proud of him. even English people do seek for recipe and gratitude from him of which he is the best celebrity chef in the whole big WORLD. isn't him awesome? so, somebody, can u please ask chef Wan to teach the Japanese the Otak Otak recipe. demmmm, i wanna eat them badly!! ):

nak buat macam mana, inilah nasib duduk di perantauan. korang maybe bleh cakap aku leh dah masak takyah malas malas. masalahnye, mana gua nak cari kerisik daun pisang, buah laga jadah sume tuuu kat sini??? HAHAHAHA. biarlah, gua balik Malaysia, siaplah sume itu menjadi santapan perut gua nanti. so, thats all of MY POINT OF VIEW from a proud Malaysian.

No comments:

Post a Comment