im a kampung boy

Monday, June 6, 2011

senggama mata.

Assalamualaikum Wbt. hello readers yang aku sayangi. selamat hari hari.apakhabar semua.maaf entri lambat hari ini, kerana cuaca baik hari ini.entah apa kene mengenapun aku tak tahu. jadi, apakah entri aku hari ini? akupun tak tahu,kering idea senanye. jadi mari recap sesuatu yang sudah lama menjadi topik hangat sebenarnya. its about PETRA NABILA MUSTAFFA. okay, siapa yang baya baya aku dan keatas pasti kenal siapa petra ni. she's a speed woman wonder. padatahun 2006 tak silap aku, die memabawa konstreversi kepada arena persukanan Malaysia apabila dia dikatakan tak layak masuk accara sekian sekian (perempuan) kerana ramai orang ingat dia lelaki. seriassssss, dia memang ade body tafff macam lelaki. plus muke die pon muke abang abang. sangat klasik wa kate luuu. siap sampai kene buat medical check up lagi sebab team team negeri lain macammarah dengan N9 sebab dorg ingat petra ni lelaki. 

you know? he she looks so tough. and with that bloody Adam-apple, she looks like a guy. and she runs so fast. bloody hell fast not like other female runner. she just stunt everyone. but of course after the damn bloody clinical check, it was proven that she really is a female. i also attach some of her picture at that time to actually refresh some of you guys memories.
 

she's the one winning

okay,ini bukan pengkid

okay, done with the pictures of past. actually all those fact above is not really bothering me. i am actually fine with all that. but something else do bother me now. its about the present. while playing sport still, she is also a student of Malaysian best-most-famous female boarding school which is, TENGKU KURSHIAH COLLEGE or better known as TKC. okay, she is indeed a very smart student.

pandai budak ni. blajar dekat SBP terbaik Malaysia kawan kawan. aku respect itu. mengikut rumours. done with sukma, die berhenti sport, nak concentrate on study. dia ada cita cita besar untuk futher dalam Forensics study. dan whooopssssss, die hilang tanpa berita, mengejar cita cita. baru baru ni jari aku saja je gatal nak mencari info tentang dia. tiba tiba......















 


 

  

dimana mana punca pencarian internet yang aku pergipon, inilah gambar latest petra nabila yang available dan paling updated. hnghhhhhhhhhhhh. aku stressssss.

baiklah, rasa tak seperti disenggama-matakan?? okay, aku harap ini bukan dia okay. sangat different.dan... errrrrrrr, entah. aku bukan sesiapa untuk judge orang. cuma kalau ini benar benar dia, aku ada satu nasihat buat kawan kawan aku dan reader blog aku yang bersukan, kalau ini benar benar petra nabila, bermakna, teori yang mengatakan orang bersukan berhenti sukan secara mendadak boleh buat berat badan naik secara mendadak juga ternyata betul tepat adil dan saksama. demmmmmmm, red alert kawan kawan! jangan berhenti mendadak, sila berhenti perlahan lahan. tukar gear slow2. jangan terusjatuh dan, BOOOOM, jadi mcam ni, kelak menyesalkemudian hari. jadi itulah dari MY POINT OF VIEW hari ini. adiosssss.

4 comments:

  1. die die. ramaiyang cakap ini adalah petra nabila itu. siap ade fb account ye kawankawan.

    ReplyDelete
  2. Yup so true...this what has happened to me...dari 58kg and now 95kg!!! Uwaaakkk!!

    ReplyDelete