im a kampung boy

Saturday, June 25, 2011

entri extra hari sabtu

Assalamualaikum Wbt.selamat malam semua. apakhabar reader reader aku semua? beberapa hari tak buat post, biasalah sibuk sedikit, dan pada yang ikut blog aku, hari sabtu sepatutnya memang takde postkan? tapi hari ini aku buat entri extra hari sabtu kerana aku sangat free dan tiada apa nak dibuat malam ni. so, apa cerita aku hari ni? ada dua entri extra hari ni.

ini yang pertama;

so, as Malaysian, you guys must be familiar with all this multiracial and multi-religion issue in Malaysia as Malaysia consist of many race and religion. for us its SIMPLE. Malays can always hang in indians mamak stall, indian can always stay at chinese's kopitiam and all of us can always see indians and chinese buying things in Malays stall. but for some countries it is unbelievable if we see such things happening. and just now i just found a picture that we can rarely find anywhere.

 jadi, ini adalah gambar orang kristian yang bersatu padu mempertahankan orang orang islam yang sedang bersolat semasa mereka menjalankan protes amendejadaharam ntah. jadi, the picture says it all. nice day guys from MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment