im a kampung boy

Monday, June 13, 2011

majulah sukan untuk negara.

Assalamualaikum Wbt. hello semua reader budiman. baiklah,kpada sesiapa yang kenal rapat dengan gua pasti tahu gua ni ade masalah lutut bukan? okay, semuanya kerana negara. HAHAHA. bersukan tak ingat dunia.maka dapat lah sakit lutut melampau yang sukar diubatai. okay okay aku lebih lebih je. tak kesahlah tentang itu. yang sebenarnya aku nak tunjuk sedikit gambar yang boleh buat kawan kawan yang sedang bersukan sedar ape pentingnya keselamatan semasa bersukan.


ini biasa je kan?

okay, maka bagi lelaki kalau dah kene telur tuuuu...












okay, jadi kalau diatas ni macam biasa biasa je, sila tgkg ambar disebelah kanan andaaaaa. demmmm.ini takuttt. sakit siut. bersyukur yang aku hanyalah kecederaan lutut semata. dan juga gambar dibawah ini juga. ngeri bukan?



so, simply as a reminder to all of my readers. whoever you are. if you are a "sport person", play well. don't make your body suffer. they do have limit you know? don't force your body to do things beyond boundary. we know that things like this is unexpected. but, do avoid. we can always prevent. prevent is always better that cure guys. take care my readers!! that's all from MY POINT OF VIEW today.

No comments:

Post a Comment