im a kampung boy

Wednesday, March 30, 2011

extra feature.

Assalamualaikum Wbt. hahahaha, hari ni dalam sejarah. aku buat dua entri sekaligus. ini adalah kerana, aku terbaca tentang satu entri di satu blog ni. ianya adalah tentang mengelak undi kantoi. hahaha. aku tahu ramai readers aku muda mudi lagi. tak pernah mengundi lagi mungkin, atau mungkin tak cukup umor, atau mungkin tak terpanggil. jadi, setahu aku, malaysia ni takda poll education. meh lahhhhhhh, aku tlg bgth sikit2. kongsi sikit2 dari apa yang mereka nak kongsikan ni.


dulu aku selalu pk gak, camne lah pemerintah2 ni dapat tahu undian kitakan. ghupernye, inilah taktik kotoq mereka.. hahahha jadi,

1. Tiada catitan dilakukan ditepi senarai pemilih. Pegawai petugas hanya boleh memangkah nama ada. Jika ada anda boleh membantah

2. Pada kertas undian juga tiada catitan boleh dilakukan. Kerap kali nombor IC anda diletakkan dibelakang kertas undian. This makes tracking your votes easier







ini aku rasa winnnnnn gila video dia. dari video video merapu di youtube, aku rasa ini winnnnnnn. MY POINT OF VIEW say so.





laporan asal JonathanFun BlogSerius

No comments:

Post a Comment