im a kampung boy

Monday, May 2, 2011

sila cermin, mungkin tahu nanti.

Assalamualaikum Wbt. hello semua readers aku,pada awalnya, aku ingin meminta maaf atas kekurangan post di blog aku beberapa hari ini. seperti yang kalian tahu, aku ada kenduri kampung yang perlu diuruskan. dan sukar kalau semuanya orang bandar. aku respect orang bandar yang tahu buat kerja kahwin. kau orang winnn, tapi, siapa yang tak tahu, dan hanya tahu melangok, memekap mekap. berdiri tarik2 jeans taknak bagi nampak boxer, kalian sucksss! jadi, maaflah, aku sibuk.


jadi untuk hari ni, aku buat post yang sikit lebih kurang dengan blog IDOL aku. tak kesahlah, credit to OBE, this videi he found, was one hell of a winnn! macam obe kata, patutnya, video camni ada kat Malaysia. kauorang kena tengok okay video ni ! 



faham tak korang? okay, aku tahu bukan semua start macam ni, ade je parents awesome, anak cam ape je. ade. ade je, parents cam tahi, tapi anak awesome. tapi lots of things, come from like this. so fer some parents, cermin diri. some of ur son, or daughter, act like u do! so thats all dulu, kalau ada masa, aku akan post lebih untuk ganti post hari ahad (: yang tak di post . dari, MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment