im a kampung boy

Friday, May 6, 2011

meremang bulu roma aku

Asssalamualaikum Wbt. hello semua, sekali lagi ribuan maaf, lama tak update blog lagi. macam selang seli je aku nak update blog ni. maaf, aku sibuk sekarang. banyak benar kerja. jadi, untuk hari ni, aku nak bercakap tentang rancangan realiti tv. HAHAHA. pernah dengar AKADEMI FANTASIA? MENTOR? GANGSTARZ? OIAM? Dan banyak lagilah. okay, mari dengar satu fuckta dari mulut aku. erk, baca. 


Aku tak suka sebenarnya realiti2 tv malaysia yang bg aku dah mati ditelan zaman. bosannnn siot ! serius ini memang aku tak suka. merepek repek. macam AF tuuu. ada ke dah sampai Season 9?? tak tak, maksud aku, rancangan tu dah busan. faham tak? dah takde talent yang awesome pon. biasa biasa je aku rasa. yang paling senggama minda adalah peserta buruk bersuara sedap, awal awal akan terkeluar, tapi peserta cantek, suara tahi, akan di sms-tahi-kan supaya menang. nampak takkkk? aku tak sukaaaaaa! ni aku baru tahu astro tuu, nak buat baru nye lak, suara emas amendejadahalamakkk entah. khas untuk warga emas yang nak menyanyi. 45++ years old okayyy!! wfk!


okay, im done criticising, aku sebenarnya nak cakap, aku hope, semua realiti tv ni, leh lah cungkil bakat2 yang betul2 awesome. kurangkan gossip gossip youknowwhatthefishh yang tak perluu sebenarnya. aku harap sangat ramai lagi arteeessss cam budak baru nak naik nama Salma ni dapat diberanakkan dari realiti tv kat Mesia ni. okay, suara dia memang awesome okayyy! tegak buluroma aku dengar dia nyanyi. ini baru bintangggg! memetik kekata sang kekasih, banyak sekarang ni, macam binatang je. 



jadi, amacam, menangis tak menangis dengar? sedappp kan? hope ramai lagi orang cam die leh kuar dan menyanyi depan akuuu. ni awesome! AGAIN, thank to @sayang for the tweettip. thats al from MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment