im a kampung boy

Wednesday, April 18, 2012

iklan

Assalamualaikum WBT. hello semua pembaca pembaca MOOV. beberapa hari lepas telah terjadi satu pergaduhan media besar di twitter aku. hahahha. ini semua perihal post entri aku yang terakhir sekali. kadang kadang aku nak sangat taip mcm ni dalam blog aku. - Amran. Nama saya Amran. Saya suka main bola. Bola saya bulat - tak payah dah susah susah aku berbelit ayat bagi sarcastic line kat korang. because some human just don't want to be human. saja taknak ikut arahan awal pembacaan yang aku dah bagi. aku dah kata, baca sampai habis. hm. dan atas sebab perangai darjah enam dia yang baca lompat2, beliau downgrade aku, kata otak aku macam budak darjah dua. tp salahlah, cakap tu, kat sang kekasih, mendapatlah kena sound. jadi sebab isu ini aku jadi konfius, nak tulis tegak atau apa dalam entri ini.


tapi, tidaklah blog saya kalau kata kata si kecil hingusan boleh membuat blog sy hilang lawaknya. gua akan terus menulislah. just janganlah cakap gua cam budak darjah dua lagi. nanti gua terjun KBMALL -..-"



No comments:

Post a Comment