im a kampung boy

Monday, April 23, 2012

different way

Assalamualaikum WBT. hello semua penduduk alam maya yang gua kasihi. selamat hari hari. apakhabar semua? saya berharap saudara saudari dalam keadaan yang terbuka untuk membaca post saya yang kesekian kalinya ini. kerana post yang ini seperti biasa adalah post yang perlu dibaca sehingga habis. tapi sebelum itu, saya mahukan kalian menonton video di bawah.





Maka saya berharap semua manusia yang membaca blog saya yang tidak seberapa ini dapat apa yang sedang saya cuba sampaikan. ini baru sikit ye contoh yang Mat Luthfi bagi, contoh yang lebih buat saya rasa macam nak isap rokok laju laju biarkan bara dia panjang dan campak pada muka pengirim ialah - blablablabla....tak sampaikan hanglah makhluk paling berdosa, hanglah makhluk yang akan ditimpa malang itu- ya ya, aku marah bukan sebab apa, aku marah sebab aku rasa, macam haram menyemaknya. okay, yang paling terbaru ialah, FILM 786 haram yang dibroadcast di BB. 

*bangun sambil tepuk tangan* kepada bukan-pengguna-blackberry tahniah! kemungkinan untuk awk terkena ini sangatlah sikit, tapi kalau awk pakai bb, *angguk angguk* ya ya, saya juga simpati. apakah bahahahabi sungguh broadcast msg yang paling baru ini. katanya, Rasulullah SAW akan bertanya, apakah sumbangan kamu semasa Baginda diejek. Astaghfirullahhalazim. seriously??

seriously when you bloody broadcast that massage, later when you die you will be able to answer that? "I share the bbm broadcast massage your highness?" is it ?? one thing stupid to people who started the broadcast massage -at least someone need to start it- but for me the one who continue passing the bloody info is just more stupid than ever. i dont mind broadcasting to tell me bout the movie, carry on giving me some info. but stop that "you are helping Islam here..blablabla... you'll be haunted like starting from now."

arhhh, orang boleh kata aku ni bising je,tapi annoying tahu? tahukah anda? tahukah anda betapa annoyingnya apabila anda tiba tiba dapat satu text ditengah malam, dan dpt tahu, ianya adalah text yang jenis ini, dan lebih kurang selama 2jam, tak henti2 80% friend anda duk share menatang ni. -..-" okaylah, aku nak tidur, janganlah broadcast msg film 786 ni lagi, tapi kalau nak BLOGSPOT.COM minus RM1 dr PTPTN awk untuk setiap SHARE, boleh SHARE link blog ni ye. thats all from MY OPINION OF VIEW. (:

No comments:

Post a Comment