im a kampung boy

Wednesday, December 28, 2011

semaklah ludah ludah ni

Assalamualaikum Wbt. hello sang kekasih kekasih semua. apakhabr semua? sesungguhnya beberapa hari ni aku sangat sibuk menumpukan entri permintaan pelik yang membuatkan aku agak leka dari post perkara perkara lain, yang mana sesungguhnya memerlukan pembacaan yang tekad baru aku bleh post entri entri berkenaan perkara tersebut. maka, tandus lah penulisan penulisan serius dari blog gua yang semakin usang dimamah usia nih. thuiiiii. arghhh, tapi aku tetap mahu bagi korang membaca atau menonton sesuatu. sebagai contoh, hari ni aku  nak bagi korang tgk satu talent yang semacam. sila tgk.






maka,ini talent. ini memang awesomehhhh. die buat aku hnghhhhnghhhhh. hahahahha. lost of words. mungkin kat tekak die, ade lapanbelas anak tekak. kbai.

thats all from MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment