im a kampung boy

Tuesday, December 6, 2011

teman baru

Assalamualaikum WBT. hello semua kekasih alam maya yang sedah lama tidak ketemu.  maaflah, lama benar aku jari aku tak bersukan di atas petak banyak butang ini. arhhh. sebenarnya aku sedang tidak sabar menunggu kehadiran teman baru dalam kehidupan aku ni. setelah lama aku bertolak campur, akhirnya tiba juga waktu yang sesuai untuk aku meminta beliau hadir kedalam bilik aku ini. arhhh, tapi nak tunggu 15 hb ni, mcm nak tggu 15 tahun lagi. takpelah, demi Encik Mohd Unifi, akan aku tunggu juga. huhhh! serius aku sangat excited dengan kehadiran beliau. beliau akan dtg kerumah aku bertiga pada 15hb ni. encik Unifi akan dtg bersama decoder HyPp TV, dan satu cordless phone colour hitam oren yang aku dambakan.


jadi untuk pengetahuan semua, salah satu sebab mengapa aku jarang meng"update" blog aku adalah kerana, ada masa baby girl aku iaitu Cik Siti Celcom selalu merajuk dengan aku semenjak due menjak ni. asek asek disconnect, sekejap lagi disconnect lagi. arrrrr. tensen abg nokkk. jadi, itu yang buat aku pikir banyak banyak kali nak update ke taknak. lagipun kebanyakkan source membaca dan bahan menulis aku dtg dari internet. jadi harap kalian faham.


so, lepas ni, aku tak perlu lagi cari cik mek molek Siti Celcom *terima kasih atas semua jasamu selama ini, tiada dikau sebelum ini, bercinta pun aku tidak, berblogging pon aku tidak* dan akan terus menggunakan rider Encik Mohd Unifi.


jadi saja nak bgth korang sekarang ni Unifi sedang buat promosi indah yang membuatkan akupun terus sambak saja Unifi ni. mari aku cerita sikit. yang pertamanya, ini adalah khas kepada mereka yang sudah bekeluarga, duduk dengan keluarga, atau sudah bekerja, atau tidak mempunyai sebarang masalah commitment terhadap wang ringgit boleh cube cube usha Unifi ni. kenapa?? kerana sekarang Unifi sedang buat offer, SEGALANYA PERCUMA. baiklah, indah khabar dari rupa. bukanlah SEMUA percuma, tapi;


TIADA KOS PEMASANGAN .
TIADA SEBARANG BAYARAN KOS PENGHANTARAN.
TIADA SEBARANG BAYARAN PENDAFTARAN.
DAN TIADA SEBARANG BAYARAN PENIPUAN LAGI.


jadi kalau macam pengguna internet biasa ni, boleh pakai UNIFI 5 yang berharga RM149 sahaja. tambah lebihkurang 50 inggit dapat internet yg lebih baik. korang just perlu daftarm konfirmkan. die akan call untuk confirm kan bile tarikh pemasangan, pasang, diorg balik, uols pakai selama sebulan, kemudian baru bayar. best tak best tak? okay, jadi itu adalah yang seronoknya. hehee, jadi korang pikir lah sendiri untuk diri korang. pape korang leh tanye kat komen box le cam biasa. pandailah aku jawab nanti. eheheheh.


thankiu guys for still beeing here ! *perasannye aku ade org baca blog aku* hehehe. thats all from MY POINT OF VIEW.

No comments:

Post a Comment