im a kampung boy

Friday, August 26, 2011

hingus meleleh.

Assalamualaikum Wbt. hello seua reader reader aku! maafkan aku lama tak keudara. aku sudah kembali ke tanah air, dan sibuk dengan persiapan beraya. hari ni barulah aku ada kesempatan waktu untuk online dan menaip sedikit coretan hati aku. hahaha. aku akan buat 3 entri hari ini. satu entri bertulis, dan 2 entri video yang akan berkait rapat dengan entri pertama ni nanti. so, pada siapa yang rajin, silalah tgk ketiga tiga entri ini.


jadi sebenarnya *moov* ape yang hang duk bebelkan ni? lama hang tak buat entri tetiba hang nak meroyan cakap yang bukan bukan. hahaha. taklah! aku bukan nak buat benda bukan bukan. entri aku hari ini, mainly tentang HARI RAYA. selamat hari raya aku nak ucapkan kepada semua pembaca pembaca blog aku (: .


well, for those who are studying, I am very sure that you are going home this hari raya. amairaitee? good. for sure, nothing is compare to your mothers rendang, abah's lemang and so on. so, i guess, lots of you guys now, are already in your hometown room. there's no place like home right? 


sememangnya hari rayalah hari kita akan bergaul dengan family. aku tahu tuu. selamat pulang. kepada sesiapa yang bekerja pula, dan tak dapat pulang, aku harap, dapatlah kiranya menelefon mak abah kat rumah tuuu. ucap selamat hari raya, dan kalau boleh, sesudah saja habis keje tuuu, baliklah beraya bersama mereka. takde bende yang lebih diorang tunggu dari kepulangan korang. 


dan, akhir sekali, kepada mereka yang sudah kehilangan kedua dua nya, mahupun salah seorang saja, doakanlah mereka disana. sesungguhnya doa kamu anak yang soleh solehah lah "duet raya" paling mahal yang kamu boleh beri pada mereka.


selain itu kawan kawan, aku harap sangat bagi yang balik memandu tuu, JANGAN NAK SPEED SPEED sangat!! tak bawa manfaat pun tahuuu. hee. eksiden satu hal, nasib baik sikit, kene saman tak pasal pasal.


so, memang entri ni pendek je, sebab serius aku sibuk. tapi, aku akan bagi korang dua video yang aku jumpe masa BLOGWALKING hari tuuu pada entri selepas ini.. maaflah kalau dah tgk, sebab macam aku dah slow bab blog due tige menjak ni. so, SELAMAT HARI RAYA from MY POINT OF VIEW!

No comments:

Post a Comment